Naučit se žít spolu

Dotační program MŠMT “Podpora vzdělávacích aktivit národnostních menšin v roce 2018” s názvem “Naučit se žít spolu” Hlavním cílem projektu je podpora chápání kulturních specifičností jiných etnických skupin, osvojení tzv. interkulturní kompetence. Chtěli bychom docílit změny negativních postojů vůči cizí kultuře, i když si uvědomujeme, že je to velmi složitý proces. Chceme přispět k zesílení sebedůvěry […]

Žižkovská školička I. a II. 2018 – 2020

Žižkovská školička původně vznikla ve spolupráci s MPSV v rámci projektu “Sladění práce a rodiny inspirované příklady dobré praxe v Evropě”. Od 1. 9. 2016 do 30. 6. 2018 byl projekt Žižkovské školičky I. a II. podporován a financován z ESF v rámci programu OPP – pól růstu ČR (03. výzva SC 4.3 – Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti). Od 1. 7. 2018 je provoz podporován ze stejného programu (22. výzva SC 4.3 – Zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti).

MAP rozvoje vzdělávání městské části Praha

Projekt je zaměřen na vytvoření Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání (MAP) na území MČ Praha 3. Do projektu je zapojeno celkem 26 MŠ a ZŠ, z toho 23 ZŠ a MŠ zřizovaných MČ Praha 3, dále 2 soukromé MŠ a 1 speciální ZŠ. Předpokládáme, že v rámci partnerství se do projektu zapojí nestátní neziskové organizace, rodičovská a další veřejnost, státní i nestátní vzdělávací instituce a školská zařízení působící na území Prahy 3.

Umění žít společně

Základní škola Cimburkova je partnerem v projektu Umění žít společně, který byl oficiálně zahájen 1.9.2017 a trvá do 31.7.2019.

Šablony – ZŠ Cimburkova

Od 1. 2. 2017 probíhají na ZŠ Praha 3, Cimburkova 18/600 aktivity v rámci projektu Šablony ZŠ Cimburkova financované z programu Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ. Během následujících dvou let bude z tohoto programu financováno zřízení 8 klubů zábavné logiky a deskových her, 14 skupin doučování žáků ZŠ […]

Pochopení – základ soužití

Dne 1. 9. 2016 jsme zahájili projekt Pochopení – základ soužití (registrační číslo projektu CZ.07.4.68/0.0/0.0/15_005/0000069). Přestože je inkluze dnes celkem rozšířený pojem, často dochází k jeho záměně s pouhou přítomností dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole. Tito žáci často vstupují do základní školy s nedostatečnou znalostí češtiny jako vyučovacího jazyka, kulturním povědomím, nízkou motivací […]